7 Mayıs 2012 Pazartesi

teyze cici...

neva'nın dayısı teyzesine demiş ki;
-3 vakte kadar çok mutlu olacaksın
-ablamlar mı gelecek
-nerden çıkardın şimdi
-ben neva gelince çok mutlu olurum ancak..demiş

 pazar sabahı neva'yla uyandı teyzzoş...

bugün teyzenin doğum günü..dün istanbuldaydık..sürpriz yaptık ona..gittiğimizde uyuyodu seni görünce çok şaşırdı sen de onu görünce..bilgisayardaki  görüntü önüne geldi birden.. bi süre şakınlık yaşadınız..teyze baya uzun bi süre sonra bize dönebildi..
sen çok şımardın..dayıyla oyunlar oynadın..teyzenin kucağında gezdin.tabi onlara anlatacak  o kadar çok şeyin birikmişti ki..hepsini anlattın dönene kadar hiç susmadın nerdeyse..
teyze mutlu oldu dayı mutlu bizde mutlu olduk güzel bi gündü..eniştemizi de bekledik ve o gelincede döndük..enişteni yabancı gördün ilk sonrasında biraz alıştın aslında çok iyiydi aranız eskiden..

beni yolculuk korkutuyodu aslında sen son zamanlarda arabayı sevmiyosun..en ufak bi yere gidişimizde bile huzursuzlanmalar bağırmalar ağlamalar nereye gideceğini bilememeler başlıyodu..zorlanıyorum seni arabada oyalamakta..ama  çok rahat geçti yolculuğumuz..giderken neredeyse yol boyu uyudun. uyanınca kendi kendine ellerinle oynadın.dönüşte de bütün yol boyunca konuştun..uyursun yine diye bekliyoduk uykun vardı çünkü ama konuşmaktan uyuyamadın heralde kendi kendine uykunu kaçırdın..bi ara kaka krizi yaşadık..onun dışında korktuğumdan çok çok iyi bi yolculuk geçirdik..

bizim güzel teyzemiz,bizim en güzel ve en zor anlarımızda yanıbaşımızda biten can teyzemiz,bizim anlayışlı , sevgi dolu narin teyzemiz,bizim güzeller güzeli canımız teyzemiz yeni yaşın kutlu olsun..nice güzel sağlıklı huzurlu bereketli senelerin olsun..seni çok seviyoruzz..

(dayımıza da teşekkürler işbirliği için)

1 yorum:

  1. ama teyzeniz sizi yer yerrrrrrr.ben de sizi çok seviyorum.teyzen ne kadar ağladı, ne kadar şükretti, çok mutlu oldu.mutluluktan çok ağladı :)siz de benim canımsınız.hayatımdaki en büyük nimetlerdensiniz.ben de sizi çok seviyorum.tek başıma sağlıklı uzun ömrün hiç bi anlamı yok.hepberaber birlikte uzun mutlu senelerimiz olsun inşallah.
    hayatımın en güzel yanları..sizi çok seviyorum..

    YanıtlaSil