8 Mayıs 2012 Salı

11.ay

tatlı kızım 11 aylık oldu..

neler yaptık bu ay;
*söylediğimiz bazı kelimeleri tekrarlıyosun(koltuğun koluna cici demiştim, hemen arkasında cici cici dedin sende..rasgele diil yani)
*hala yan dönemiyosun yatağa bıraktığımız gibisin(misafirliğe gittiğimiz yerlerde aman düşer bi bak diyolar uyuttuğum zaman yok bişey olmaz diyebiliyorum daha:)..)
*konuşmayı çok seviyosun. (anlamlı anlamsız o kadar çok şey anlatıyosun ki..anneannen şikayet ediyo bazen başımı ağrıttı diye)
*gözde kelimelerin.. -dıgıldıgıl..-dede.. -bab bab baba. -annee.. -bıja bıja .. -aba ba ba -melk gibi bişi
 (melikecim bizim adımızı bilmiyo ilk söylediği isim senin ismin..)
*kızdığın zaman söyleniyosun ( üstünü giymek istemediğinde bana öfkeli bi şekilde 'dıgıl dıgıl dıgıl' diye baüırıyosun..)
*üzerinin değiştirilmesinden hoşlanmıyodun..işkence gibiydi değiştirmek bi ara..ama şimdi anneye yardımcı oluyosun..kollarını kendin geçiriyosun resmen..bazen kızdığın zamanlarda oluyo yine.. dıgıl dıgıl dıgıl....
*gezmeyi yani sokağı çok seviyosun(eve girerken bağırıyosun resmen başka bi ev değilde kendi evimize, farkı biliyosun )
*destekle yürüyebiliyosun..ve bu seni çok heycanlanrıyo..durduğumuz zaman ağlamaya başlıyosun..oturmak çok sıkıcı senin için artık..
*senin hakkında konuşulduğunu anlıyosun.
*ilk defa utandın..teyze ve dayıdan..6.5.12
*koltuğa yasladığımızda tek başına uzunca bi süre kalabiliyosun..
*ben bişiler mırıldandığımda başka bişeyle ilgileniyosun bana bakmıyosun,ama beni dinliyosun..
*yemek konusunda sıkıntılarımız var..hep aynı tür şeylerden hoşlanıyosun..(yoğurtlu çorba)
*suyu çok sevmiyosun ama bardaktan içmek tercihin..
*elindekini bize yedirmeyi çok seviyosun
*yemeden önce mutlaka ağzının ucuyla tadıyosun tamamsa açıyosun yoksa kilitliyosun ağzını..
*devite hala devam ediyoruz
*kabızlık sorunumuz var..bi türlü halledemedik
*yanaklarımız biraz daha iyi,kremleri kullanmıyoruz bi süredir
*müziklere kendince ritim tutuyosun
*elindekileri bilerek aşağı atmayı çok seviyosun..son günlerdeki uğraşın bu.
*tuttuğunu koparıyosun...
*çok çok tatlı bi kız oldun..



1 yorum:

  1. Tatlı kızınıza sevgiler...Annem ve kocası evlerini 1 günde yaşanmaz hale getirdiklerinden fazla işim olur hep.Hani bıraksan çöp ev olacak.E sülalede işlerini görecek bi ben varım..neylersin:)O muhteşem resimdeki de ; çok bunaldığımda getir götür işlerine koştuğum yardımcım:))))

    YanıtlaSil