29 Mayıs 2012 Salı

günlük notlar

  • geçtiğimiz hafta kandil günü öğlen eve girdiğimde bi sessizlik vardı bakındım hiç kimse yok gibiydi..
       dışarı çıktılar galiba derken bi tıkırtılar geldi oturma odasından başımı uzattım tatlı kızım orda
       çekmecelerle  meşguldü kendi kendine oyalanıyordu..almak sımsıkı sımsıkı sarmak istedim..


  
bir haftayı aşkın bi süre kendi kendine oynayabiliyosun..
  

                                                                                                                                                 

  • benim kızım fırın kapağına  ekmek bandıroyomuş..anneanneden şikayet geldi..aynı gün masada bişiler atıştıyoruz biz ,sende yürütecinde oraya buraya takılıyosun mutfakta. annem ; illa o ekmeği oraya buraya bandırıpta yiyecek  dedi.
       baktım ekmeği fırının kapağına sürüyosun sonra ağzına alıyosun.tabi anneannen görmüyo oturduğu yerden benim paylaşımcı kızımı..fırının kapağındaki kendi gölgesiyle paylaşıyor benim kızım ekmeğini bi ona veriyor bi kendine e almayınca gölgeside ısrar ediyo benim kızım..olay budur..
  • burak abimiz bu yıl kreşe başladı.ve geçen hafta çarşamba günü yıl sonu gösterileri vardı..bizde katıldık.başlangıçta alkış tutanlara öfkelendin,korktun galiba,insanlar alkışladıkça bağırdın ve ağladın herhalde izleyemicez diye düşündüm,ama gayet güzel geçti..her gösteriye eşlik ettin..ritim tuttun..oynadın..minik zeynep te vardı..en arka sıradaydı onlarda..oda program boyunca sakindi kah annesinde kah dedesinde kah babasında..maşallah hiç bi sıkıntı olmadı..mamasına da yedi bi ara.burak ve arkadaşları sonlara doğru çıktı..zeybek oynadılar..çok güzeldi..çok gurur verici..inşeallah daha nice mezuniyetlerini,heyecanlarını,gurur verici günlerini görürüz..hepinizin..

4 yorum:

  1. ben de anlamadım sen söyleyene kadar meğer aynadaki aksine veriyor :) yavrum beniiiiiiimmmmmmm.akıllı kızım..

    YanıtlaSil
  2. çok iyi farketmişsiniz gölgesiyle paylaşımını, ne güzel böyle sosyal bir çocuk olur inşallah büyüdüğünde de:)

    YanıtlaSil
  3. Aaa bayıldım bu fırın kapagı olayına.
    Nazar değmesin.
    Ben de hoşgeldim.

    Çocuklara çok şaşıran anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  4. evet teyzesi aynadaki yansımasına veriyor..

    gölgesinden çok hoşlanıyor nazlı..güzel dileklerin için teşekkürler..inş paylaşımcı olur..

    hoşgeldin çiğdem blogumuza..evet inanılmaz şaşırtıcılar..
    her şey onlar için çok yeni ve ilginç..

    YanıtlaSil