14 Mayıs 2012 Pazartesi

anneler günüm

sayende dün benim ilk anneler günümdü..biz sana isim ararken sende bize yeni isimler getirmişsin aslında..
anne ve baba..bi tuhaf oldum dün..

çok şey uçuştu kafamda..cennet benimde ayaklarımın altındaydı..

birinin annesiydim bende...

nası bi anne olacaktım..sorumluluklar..dersime iyi çalışmam lazımdı..

farklı bi tarafa geçmiştim..

bi insan benim hayatımda hep olacak..nereye gitsem ne yapsam düşüneceğim bi insann hep olacak..

birisi için herşeyi yapmaya hazır olcağım...

uyurken uyanıkken düşüneceğim birisi olacak..

endişelenecğim..

heycanlanacağım..

benim arkamda biri var...

ayakları bana benzeyen biri var..benden almış diyebildiğim..

benden çok farklı ama benden biri var..bu dünyada..

güzelmiş anneler günü... annemin ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun..

1 yorum: