18 Şubat 2012 Cumartesi

kardan adam

                                he heh heh he tatlım kardan adamdan korkuyosun...
dün akşam eve gelirken her yeri kar kaplamıştı..tam kapıdan girerken kızıma bi kardan adam yapim dedim
alalacele minik bi kardan adam yaptım..yukarı çıktım ama sen uyuyodun..kardan adama göz burun taktım ama ağız takamadım kar tutmuyodu diğerleride düşüyodu zaten .pencerenin önüne koydum dışarı..
sonra sen uyandın...'neva sana bişey göstericemmm'
getirdim kardan adamını, sen görünce sevindin hemen almak istedin ama soğuktu elini çektin..
sonra nasıl yakalasamki diye orasına burasına baktın ama dokunamadın tekrar..sonra unuttun soğuk olduğunu galiba alıp yemek istedin ama ağzına alınca tekrar soğuk geldi sonra al diye sana uzattığımda ellerini arkaya doğru götürdün:))sakladın resmen...masana koyduğumda da bi süre sonra onu görmezden geldin diğer oyuncaklarınla oynadın ona yokmuş gibi davrandın:))


bu oyuncağıda unnado'dan yeni almıştım bi kaç gün önce ne kadar hızlı geldi...çok şaşırdım..
bakalım sen beğenecekmisin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder