15 Şubat 2012 Çarşamba

güzel neva

ne güzelsin neva...
ne güzel ellerin var..ne güzel ayakların var..parmakların ne güzel..ne güzel ne ince tırnakların
var..ne güzel ağzın burnun var..dişlerin ne güzel çıktı..tenin ne güzel bembeyaz yumuşacık..pamuk gibisin..
kaşların kıvrık kirpiklerin ne güzel..saçların ne kadar parlak..gözlerinde parlak..gözlerinin altındaki torbalar ne güzel..alnını ne güzel kırıştırıyosun..gözlerini ne güzel kırpıyosun...
ne güzel kokuyosun..ne güzel uyuyosun..ne güzel uyanıyosun..ağlaman bile ne kadar güzel..sesin negüzel..
ne güzel oturuyosun..ne güzel bakıyosun..ne güzel kızıyosun.. ne güzel tepiniyosun 'beni yatırmayın alın kucağınıza' diye..
oyuncakların ne güzel..onlarla ne güzel oynuyosun..
ne güzel kaaaa diye bağırıyosun..ne güzel konuşuyosun..ne güzel mutlu oluyosun..sevindiğinde kendini öne atıyosun..ne güzel mama yiyosun..beğenip beğenmediğini ne kadar net belli ediyosun..elmayı ne güzel kemiriyosun..
ne güzel kahkaha atıyosun..korkunu ifaden bile ne güzel..
ne güzel ciddi oluyosun ..ne güzel şımarıyosun..ne güzel al beni diyor kolların..ne güzel alkış yapıyosun..ne güzel anlamaya çalışıyosun..birine bakarken başını ne güzel yana eğiyosun..

sen ne güzelsin  nevaa. ne değerlisin..

4 yorum:

  1. ehehhehe 40 kere söledim oldu sonundaaaa:)).bu kısss teyzesine çooook benziyooooo :) ben neva kadar ne istediğini bilen bebek görmedim.sevdiği sevmediği çok net.teyzesi de öledir laf aramızda :)))

    YanıtlaSil
  2. evet her ne kadar babasına benzetsede herkes ben sanada benzetiyorum..özellikle bu fotoğrafta diğmi..

    YanıtlaSil
  3. karakter olarakta görücez bakalım biraz daha büyüsünde miss teyzesine benzesin misss kızım

    YanıtlaSil
  4. evet ben de cok sevdim bu fotoğrafı..gözleri de kamaşmış ışıktan.teyzesi de hiç sevmez ışığı.yakında belgelerimle gelicem :)

    YanıtlaSil