5 Aralık 2011 Pazartesi

yollarda

yazacak şeyimiz o kadar şeyimiz biriktiki..sen o kadar hızla büyüyosun ki..geç kalıyoruz ..6.ayı doldurucaz neredeyse bense 5.ay dr kontrolümüzü yazacaktım daha :(( hastalıklar atlatıık bu arada ben senin çok güçlü olduğunu düşünüodum ama zor atlattık neyseki atlattık gibi ..dişlerin çıktı..yenileride geliyo galiba..bi çok şeyden anlıyosun..uyku düzeni oluşturamadık henüzz.özellikle bi kaç gündür uykuya geçerken çok zzorlanıyosun ..kıyamet kopuyo evimizde uyumak istemiyosun sanki.ama gözlerini hemen kapatıyosun .elimiz ayağımıza dolaşıyo..kucakta  uykuyo dalıyosun tabi bu arada kaç kere volta atıyoruz evde bilmiyorum savaş içindeyiz..bazen pes edip uyandıyorum hemen çıkıyosun uyku modundan ama gözlerden uyku akıyo..bazende dalıyosun zorla işte..uykunun çoğunu kucakta tamalıyosun 2 gece baban bekledi başında dün gecede ben..uykudan feryat figan uyanıyosun çok üzülüyoruz..dişler  mi bizi böyle yapıyo bilmiyorum..


hafta sonu ilk defa  şehir dışına çıktın. üniversiteden ev arkadaşımı n düğünü vardı..istanbulda..yolculuk da keyifliydin uyumadın ama huysuzlukta yapmadın..seni anneanneyle,teyzenin evinde bıraktık. teyzeyle biz düğüne gittik sen dayı ve anneaneyle evde kaldın.dönüşteyse ikimizde uyuduk..sorunsuz atlattık...gezmeyi seviyosun sanırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder