22 Aralık 2011 Perşembe

bu günlerde

nihayet uyku şikayetlerimiz düzeldi,,hayır uzun süre uyumuyosun yine kucakta gezinerek uyuyosun ama o uyurken bağırmalar çağırmalar bitti uykudan öyle feryat figan  uyanmıyosun çok şükür..  dün gece yatırdıktan biraz sonra ağlıyodun uyandım baktım emziğin elinde,emziğini verdim sonra sustun uykuya daldın tekrar,yattım hemen ardından yine mızıldadın baktım elin emzikte gözlerin kapalı emziği çıkardın sonra yine başladın ağlamaya sonra ben aldım yine verdim emziğini sonra yine uyudun..alemsinn tatlımm..
geçen akşamda babayla pc de fotoğraf bakıyoduk sen babanın kucağındaydın ağzında da emziğin vardı ikimizde pc ye bakarken birden baba irkildi ve koptuk..emziği almışsın kendi ağzından ve direk babanın ağzınaaa hopp yapıştırmışsın o'da senin elin sanmış emmeye  çalışmış sonradan  anlıyo...çok şaşırdık ve hoşumuza gitti..sonrasında uyutmaya çalışırken benimde ağzıma takmaya başladın..  neler neler öğreniomuş bizim tatlı kızımız..
bunların dışında keyfin yerinde bu günlerde.. herkes seni güldürsün eğlendirsin istiyosun..kendi kendine de oynuyosun tabii..neler anlatıyosun o ellerine acaba o kadar çok merak ediyorum oturup dinleyesi geliyo insanın ama bizi görünce susuyosun hemen kucağa alınmak istiyosun alıyoruz bizde seviyoruz ohh bol bol..
                                                      (anneannesinin kuzusu)             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder