10 Mart 2012 Cumartesi

sarı örgü kazak

mevsim bitti sayılır ama annen hala yünlerden aklını alamadı..yüncü dükkanına girdiği an kendini kaybediyo..
bi yüncü dükkanınız olsaydı çok mutlu olurdu annen bide züccaciye şöyle renk renk leğenlerin falan olduğu bi dükkan..
neyse sana sarı bi yün aldı nakonun bebe yünü kazak örmek istiyodu modelindeyse kararsızdı ,hep burgumu olsa düzmü olsa derken ,şöyle bişi çıktı ortaya



anneannen kollarını ve arkasını düz yapalım diyor annense aynı örnek devam etsin istiyor..
annen işe girmeden 1 yıl önce nakış kursuna gitmişti..çok tatlı bi hocası vardı..bi desen başlarken;
-bakalım o kendi ister derdi..başlarlardı nakışa ona göre ihtiyaç olan rengi eklerlerdi..çokda güzel şeyler
çıkradı ortaya..
bakalım önü bi bitsin bu kazağın kendi ister oda kolların nası olacağını:))
mevsim de geçmeden giyersin sende...


1 yorum:

  1. uzaktan örneği belli olmuyor.ben de ne örneği anlamadım ki diyordum.bence desen devam etsin zaten zor bi örnek değil.nuriye hocayı ben de bu konuda zaman zaman anıyorum :)

    YanıtlaSil